En omfattende vejledning om Learning Hecarim

En omfattende vejledning om Learning Hecarim

En omfattende vejledning om Learning Hecarim

En omfattende vejledning om Learning Hecarim:

Gør dig klar til at erobre oppositionen med Hecarim!

Summoner Spells / Runes:

For Summoner besværgelser, du vil tage enten antænde eller spøgelse. Når du har brug for at stoppe en modstander healing (ex: Mundo, Soraka, Fiora, etc.) antænde er et must. Hvis du ikke er behov for antænde helbredende reduktion, så spøgelse bør være din prioritet.

Conqueror vs Predator er en debat, som mange Hecarim spillere brugt til kamp med. Selv rovdyr er et retfærdigt valg, er det nu almindeligt kendt, at Erobreren er overlegen. Dette skyldes ikke kun den ekstra AD du vil modtage, men også fra den vanvittige healing, der erobrer giver. Når det er sagt, dine primære runer bør være som følger:. Erobreren, Triumph, udholdenhed, og nådestødet

Dine sekundære runer jeg har brudt det ned i to situationer for dig. Du kan gå til inspiration træ, når du tager antænde og køre Magical Fodtøj og Cosmic Insight. Hvis du beslutter at køre et spøgelse, bør du gå til trolddom træet og tage Celerity og Waterwalking. Disse runer vil give dig de mest optimale resultater, at du så desperat søger efter!

Byg :

Før vi selv komme ind i nogen gameplay tips og tricks, vi skal sørge for du har de korrekte elementer til at sætte dig op for succes!

For at holde dit valg af støvler enkel, hvis det modsatte sammensætning er primært AD / Auto-angreb baseret, gå Ninja Tabi s. Hvis fjenden holdet har for det meste AP skader og en masse CC lockdown, gå Mercurys Treads.

summoners ofte spørgsmål, som Smite element er bedst for vores pony, Hecarim. I et kort svar, tage kriger 90% af tiden, især når du er foran. resultere Kun til cinderhulk når dit hold har brug for en tank, og du er betydeligt bag fjendens jungler / fjenden holdet. Blå Smite vil tjene dig godt i de fleste scenarier, som at bruge det vil stjæle 20% bevægelse hastighed fra fjenden. Denne Smite vil ikke kun sinke din modstander, men også stakke godt med Hecarim passive som tillader ham at få AD lig med en procentdel af hans bevægelse hastighed.

Tidligere junglen emne, din kerne elementer vil være Tri-Force og Sterak s Gauge. Disse elementer vil være din vigtigste magt pigge, så se at gøre skuespil, når du har gennemført dem. Til runde-out din bygge, kan du afslutte med to af følgende: Spirit Visage, Thornmail, dødemandsknappen Plate, skytsengel, Randuin s Omen, eller Youmuu s Ghostblade. Spirit Visage vil være din bedste løsning i AP tunge hold. Thornmail vil gøre godt, hvis du ønsker at stoppe en AD tung comp, der specifikt involverer en masse healing. Randuin s Omen vil tjene bedst i Crit-Heavy comps. Dødemandsknappen og skytsengel gøre godt i AD comps (ikke-healing), og begge vil give dig en skade stigning i forhold til Thornmail eller Randuin s Omen. Brug din sunde fornuft og med tiden, vil du være i stand til at bruge disse elementer i forskellige situationer

Gameplay / Mekanik:

Selvom jeg har sat dig op for succes med fejlfri rune valg og den perfekte build, vil du stadig nødt til at forstå, hvordan man bruger Hecarim til sin fulde potentiale.

For at starte, vænne sig til at smadre Q indtil din pinky er øm, fordi du har brug for at misbruge Hecarim lave cooldown på hans Q. Du også nødt til at indse, at næsten alle Hecarim s udspille potentiale stammer fra hans W. Selvom denne magi vandt' t gør rystende mængder af skader, vil det helbrede dig .. ligesom .. en masse. Du vil føle Wolverine. For at få den fulde udnyttelse af Hecarim s W, sørg for at du ikke kaste det når du er fuld sundhed. Det bedste tidspunkt at bruge pony s W er, når du er midt i et team kamp, ​​da det vil AOE helbrede for en del af de skader, som fjenderne tage fra enhver kilde!

Ganking effektivt på forhånd 6 Hecarim er så simpelt som at komme bag din modstander, aktivere din E og skubbe dem i retning af dit team. Da de nåede niveau 6, vil din primære combo til ganking være at aktivere din E som du kører på din modstander, R bag dem, så de er frygtede baglæns, og derefter færdig med din e skubbe dem endnu tættere på dine allierede.

I holdets kampe, Hecarim kan skinne big time, hvis han har spillet korrekt. Svarende til din post-6 ganking rutine, bør dit mål være at R bag en carry og E dem mod dine holdkammerater. Den væsentligste forskel er, at du også skal være på udkig efter, når fjenden holdet er alle grupperet i en stram plads sammen, som du derefter kan spam din ultimative oven på dem. Din ult frygt varighed er forlænget på baggrund af din distance, så får en enorm frygt på fjenden holdet i midten af ​​et team kamp, ​​hvis du er i stand til.

Skrevet af: Drake (Kross) Farster for DOJO Digital, en Bristol Digital Marketing Agency

More posts