Wild Rift kommer til konsoller

Den nordamerikanske udgivelse af League of Legends: Wild Rift har endelig ankommet. Den meget ventede digitale Remake af Riot Games 'Iconic Moba har været tilgængelig i flere regioner globalt i et stykke tid, men den 29. marts er den åbne beta endelig ankommet i Nordamerika.

For de uvidende, League of Legends: Wild Rift kombinerer Core League of Legends PC Encounter med portabiliteten og det sociale område af digital gaming. Designerne skabte eksplicit dette til at bære liga pcs konkurrencedygtige MOBA-funktionalitet til telefoner. Men da Wild Rift først blev frigivet, blev det også anført, at det ville komme til konsoller.

Siden den oprindelige udgivelse har folk ikke hørt meget om konsoludgaven af ​​Wild Rift, da Riot har været mest fokuseret på at frigive mobilversionen. Riot rapporterede, at det vilde rift stadig kommer til konsoller i en nylig pressepaneldiskussion.

Riot havde ingen kanaler til at afsløre på det tidspunkt, men det er temmelig tydeligt, hvilke konsoller spillet ville være tilgængeligt på. PlayStation og Xbox er de første konsoller, der kommer til at tænke på, men Wild Rifts håndholdte aspekt fører mange til at tro på, at det kan være en fremragende kamp for Nintendo-kontakten.

Riot rapporterede også, at holdet ser på tværplatform progression og lege, men advaret om, at intet er sat i sten i øjeblikket. Det er uklart, om dette refererer til tværplatform og krydsprogression mellem konsoller i samme gruppe, eller om f.eks. PlayStation-afspillere kan afspille med Xbox-brugere. Vi ved ikke, om mobilspillere kan spille sammen med konsolbrugere, eller om folk skal kunne skifte mellem platformene.

For de interesserede, kan du skifte mellem mobil og pc i Teamfights taktik, lige midt i en kamp. Der har været lejligheder, hvor folks hjemmenetværk er gået ned i midten af ​​et spil, og de var nødt til hurtigt at genindlæse kampen ved hjælp af en anden kilde til internettet.

Derudover er det nyttigt at kende, at ligaen af ​​legender: Wild Rift er stadig i arbejderne for konsoller, med en udgivelsesdato, der er angivet efter smartphone-versionen. Mange mennesker antager, at produktionen på konsoller kan begynde efter den officielle lancering af Wild Rift på mobiltelefoner.

Tanken er, at folk kan spille League of Legends: Wild Rift på en bred vifte af platforme. Fabrikanterne designede spillet "så vidt som nødvendigt" for at undgå at dræne din batteristrøm, hvilket kan være et stort problem på ældre telefoner. Du ønsker ikke at løbe tør for batteriet midt i en kamp, ​​der kan vare overalt fra 15-20 minutter.

den endelige dom

Riot placerer også en masse fokus på det faktiske gameplay. Dette indebærer en vægt på netværkseffektivitet for at sikre, at latens og pakketab holdes på et minimum. I modsætning til Riots andre telefonspil, som f.eks. Teamfights taktik og Legends of Runeterra, som ikke har brug for en masse præcision, konsistens og hastighed, når de støber færdigheder og sidst ramt, vil Wild Rift nøje nøjagtighed, pålidelighed og hastighed, når de distribuerer evner og Last-rammer. Enhver forsinkelse i input kan resultere i en savnet sidste strejke eller skillshot, eller endnu værre.

Check out our Wild Rift boosting services now