ELO boost og optøjer

ELO boost og Riot har et langt og dårligt forhold. Opstand skabte League af Legends som et konkurrencedygtigt spil, skønt det er svært at se, om spillet var nogensinde ment at være så stor med så mange aktive spillere. Det er klart, at det er det reel fordel for Riot, da dens spillere bruger ekstremt et beløb på butikken. På den anden side det system, der fungerede i de tidlige dage af spillet er ikke længere ajour. Årsagen er måske, at den aktive spillerbase voksede så hurtigt, at det bare ikke kan udføre arbejdet mere. Der er en grund til ELO boost bliver mere og mere populært, og det er ikke spillerne skyld. Systemet er forældet, og det fungerer ikke i 5v5-spil. Siden ELO-systemet var først introduceret til skak, som er et 1v1-spil, er det let at se, at det bare kan ikke fungere så godt som det engang gjorde. Det er ikke kun det faktum, at et system designet til 1v1-spil, men det er også det faktum, at det ikke kan tjene det voksende spiller base. Jeg kan huske i de første to sæsoner af spillet, mængden af spillere, der var aktive, var lave nok til at få det maksimale ud af ELO system. Hvis du spillede godt, kunne du se dig selv ret hurtigt i platin tier. At spille med en mester eller en rolle var nok til at få høj ELO. Også mig mener, at mestring af en rolle skal være nok til at spille med de bedste. Der er mere giftige spillere i spillet end spillere med et sportsmandskab. Som spillet øger forholdet mellem de giftige spillere vokser med det. Dette gør det lave og midterste lag uudholdelige at spille i. Opstand er opmærksom på det problem, som spillet har og forsøger at kurere det med forskellige anstrengelser. Det er fantastisk Opstand tænker på spillertoksicitet som et stort problem, men deres indsats er det ikke gør enhver fremgang mod en bedre League of Legends og community. Nu de er ved at indføre det realtidsforbudssystem, som de har tillid til at lave øjeblikkelige resultater i rensning af spillet fra giftige spillere. Forhåbentlig gør de det få nogle resultater ud af det temmelig snart. Som en ultimativ løsning indtil da, køb af en ELO boost kan løse dine problemer med dine nuværende spil med det samme. Alle i samfundet ved, at denne type tjenester er supereffektive det gør også Riot. Hatet fra Riot mod ELO boost kan let forklares. Som vi anerkender alle succes for denne service, Riot er det eneste problem med den at det ikke er dem, der tjener på det. Selv spillerbasen tjener på det, men da det ikke hører til RIOT, er det forbudt at bruge sådan service. Heldigvis bruger de fleste af ELO boost-virksomheder VPN-beskyttelse, hvilket gør det umuligt for RIOT at finde ud af, hvilke spillere der vælger at bruge ELO boost.