LOL menes at ændre sig, hvordan rabatten fungerer i 2019

LOL menes at ændre sig, hvordan rabatten fungerer i 2019

LOL menes at ændre sig, hvordan rabatten fungerer i 2019

Riot Games giver hyppige rabatter på LOLs mange forskellige skins og mestre. Det konstateres, at måderne, som rabattsystemet fungerer på, ændrer sig drastisk dette 2019.

League of Legends-artiklenes grundlæggende rabatter kommer normalt to gange hver uge med en forudbestemt oversigt over skind og mestre, der sælges og tilbydes på salg, når prisgrænser eller rabatter kommer i live, de promos, der varer, indtil det bliver erstattet af næste bunke af tilbud og salg. Disse gentagne rabatter opdeles normalt af mere markante begivenheder, der giver spillerne særlige rabatter på skind til deres mest spillede mestre. Der er sjældne butikker, der giver spillerne en chance for at bruge Blue Essence til at købe ting, der generelt koster Riot Points. I henhold til Riot Games ændrer det i 2019, hvordan det handler og nærmer sig denne slags kampagner.

I 2019 opdaterer de deres forretning og deres salg. Først vil de koncentrere sig om flere topvalg, begivenheder og Essence Emporium. Derefter skal de udforske forskellige muligheder for uge efter uges tilbud og salg gennem de følgende måneder.

De begivenhedspass, der blev nævnt af Riot Games, er et generelt nyt emne, der blev frigivet under de særlige League of Legends-begivenheder, såsom verdensmesterskabet. De arbejdede primært på samme måde, som de andre spil passerer de ting, hvor spillerne betaler forhåndsomkostningerne og kan udføre missioner for at få en form for kontanter med begrænset tid, som derefter kunne udnyttes til af ikoner, skind og mange forskellige ting, der forsvinder fra butikken, så snart begivenheden er forbi.

For at generalisere, hvad spillere kan forvente i 2019, erklærede Riot Games, at den samlede sum af det indhold, der tilbydes på salg, ville stige. Spillere skal se et skift mod højere kvalitet og nyere skind, som det også fremgår af meddelelsen. Riot Games har vist en forhåndsvisning af nogle af deres planer for mest moderne ugentlige salg, der vil blive testet i de kommende måneder inklusive potentielt salg.

Disse pakker eller bundter måned til måned kombinerede normalt adskillige skind og mestre, der delte et typisk tema. Disse priser til en rabatpris på Riot Points. Det ser imidlertid ud til, at de vil blive fjernet som et væsentligt aspekt af Riot Games-testen.

Riot Games sagde også, at de ville kontrollere feedback fra spillere på det nyeste rabattsystem, når testene starter i 2019.

More posts