Fremtiden for Esports

Inden for de sidste to årtier, esports er blevet en industri værd over en milliard dollars. Spillerne er ofte berømtheder, og turneringerne har skrigende fans fylde arenaen. Faktisk sponsorer ofte injicere rigtige penge ind i dette økosystem.

Mens spillerne kan synes at være rockstjerner, esports skeptikere bekymre, at industrien og hold oplever en boble. De samme mennesker profiterer fra succes. Selvom enorme investeringer kommer til at flamme PR behov og øge værdiansættelser, dette i sidste ende lokker flere investeringer og holder de spil i gang. Dette indikerer, at cyklen kommer til at gå videre, men på et tidspunkt, alt ender. Investeret parter spekulerer på, hvad det betyder for dem.

Generelt esports spillere er yngre og peak hurtigere. Groft tiderne falde mellem 17 og 25. Da de er yngre, de er mindre modne og kan have en kort eller ikke-eksisterende voksen karriere. I sidste ende, udgivere ejer disse spil. For eksempel, NBA ikke faktisk egen basketball, men Riot gør egen League of Legends.

Mens esports målinger er meget anderledes end de traditionelle sportsgrene, de er parallelle i en række forskellige måder. Faktisk er de spejlede fra traditionelle sportsgrene. Derfor kunne vi forudsige fremtidige problemer, at den esports industrien kunne se. Disse kan omfatte:

Fagforeninger

I de sidste par år, en esports spillerens fagforening er blevet overvejet. Som med traditionelle professionel sport, er individuelle hold og spillere vil få berømte og øge den økonomiske og sociale gearing. Der bør være en kollektiv enhed der til hjælp. Selvfølgelig har industrien til at fortsætte med at gøre godt for disse fagforeninger at få stærke og store. Hvis esports aldrig tager fart, er spillerens fagforening ikke vil, enten.

Politisering

Esports opdrætter mange stjerner. Selvfølgelig kan dette fører til påtegninger for produkter, men berømmelse i denne ende af spektret føre til politiske dagsordener og bevægelser, så godt. Du er sikker på at se de sociale retfærdighed aktivister på en række emner, som i sidste ende kommer til at påvirke esports. For eksempel for nylig, Ng Wai Chung (Blitzchung) råbte slogans understøtter Hongkong i Hearthstone stormestre turnering. Dette vil sandsynligvis fortsætte og på en større skala.

Skandale

Det er klart, ingredienserne til en skandale er der. ESports spillere har en tendens til at være ungdommelig, og penge er på spil. Der har allerede været et par snyd skandaler og chikane forbud. Du kan også finde påstande om svig på visse spillere. Men de fleste af disse spørgsmål har været begrænset. Still, hvis esports fortsætter med at vokse, potentialet for store skandaler er til stede. Husk, en masse mennesker satse på esports, så der er mange penge på spil.

Konklusion

Selvom det er svært at spå om fremtiden for noget eller nogen, der er sikker på at være et par uslebne patches. Esports vil sandsynligvis fortsætte på og blive endnu mere populære. Det er imidlertid nødvendigt at tage ved lære fra andre, mere traditionelle sportsgrene. På den måde er dette lovende industri ikke falde fra hinanden, før det overhovedet kommer i gang. Selvom resultatet er stadig at blive set, tror vi, at det er sikker på at fortsætte, så længe det bliver på sporet.