27. november 2019
ELO booster-værdier
For at blive en vellykket ELO-booster er der nogle vigtigste værdier, som du
nødt til at bortskaffe. Offentligheden tror måske, at hvis der er en professionel mester
lagspiller, det er nok for ham at gælde for ethvert boosterfirma. Nå, det
er nok til at ansøge, og der er en chance for, at han måske også får et prøvejob. Men
chancen for, at han bliver et standardboostervalg hos dette firma, er
meget lav. Dette skyldes, at det at spille godt i League of Legends ikke betyder det
du er en ELO-booster, der kan bære spil og øge en konto op til en række
af lag og opdelinger. Der var en anden blogplads, hvor jeg fortalte dig om
færdigheder, som en booster skal have for at kunne arbejde som en ELO
booster. Men på dette tidspunkt vil jeg gerne fokusere på noget andet. Selvfølgelig
spillet stil er en enorm faktor af det. Hvis vi tænker på det, som boosteren
kan spille spillet er mindst 50% af den viden, han skal have i orden
at få succes hos en ELO boost-virksomhed. Denne artikel handler om resten
50%, som det tager at komme ind i toppen af ELO-boostere. Når du er en
booster, og du har et aktivt job at udføre, der er en klient, som du har
at kommunikere med. Kommunikationsevner er afgørende for dette job. Når først du
er i et job med en klient, du skal kunne løse en ret vifte af
situationer, der kan opstå, mens du øger og spiller League of Legends. På
BoostRoyal-klienten kommer først, så ELO-boosteren skal opfylde alle
hans behov. Når han bliver bedt om at stoppe med at styrke, skal han stoppe, selvom det ødelægger hans
tidsplan for den dag eller måske for hele hans uge. ELO-boostere skal også være det
tålmodig med deres klienter. Tålmodighed er vigtig, da mange af brugerne hos
BoostRoyal er førstekunder, hvilket gør dem mistillidsfulde i nogle tilfælde eller
ubehageligt. ELO-boosterens pligt til at gøre klienten behagelig og
få dem til at føle sig trygge, mens en anden er logget ind på hans konto. Dette er kun
muligt, hvis boosteren er god med mennesker og har sund fornuft. Mange af de hårde kerner
spillere mangler disse attributter, der gør dem ude af stand til at deltage i sådan
type job. Afslutningsvis var dette de kendsgerninger, der måske var underlige, når vi
tænk på en ELO boost-service til et videospil, men på et konkurrencedygtigt marked
dette er must-have-færdigheder, som tjenesteudbyderen skal tilbyde alle
klient. Dette er kun muligt, hvis medarbejderne vælges af disse
krav, og de er i stand til at arbejde efter den arbejdsetik, som virksomheden har
kræver af dem. Udover vigtigheden af hver enkelt kommunikationsevne
medarbejder, er der andre vigtige faktorer, der skal overvejes, når det
kommer til at rekruttere nye ELO-boostere, som jeg vil skrive i en kommende blog
stolpe. Bliv hængende!