2015 MMR Straffe

Riot har netop annonceret de detaljerede straffe for spillere, der deltog i MMR ELO-boosting. I artiklen vil jeg reflektere over lethed i erklæringen, som jeg fandt sjovt og underholdende at læse. Først og fremmest, hvis du ikke spiller på den nordamerikanske server, kan du muligvis synes det er kedeligt, da den officielle Riot-erklæring kun påvirker NA-spillerne. nu handler udsagnets første del om, hvordan Riot-teamet dedikerede sig selv, og hvordan disse fyre lægger ekstra kræfter i ELO boost-detektionssystemet. Der er ingen nøjagtige oplysninger om, hvordan systemet kan fungere, og fra dette punkt kan vi betragte det som en løgn. Jeg er sikker på at sige dette, da jeg har undersøgt forbindelsen mellem Riot og den måde, de forsøger at bekæmpe ELO-boost-industrien. Hvert år offentliggør de en meddelelse om, hvordan de skal kæmpe og straffe ELO-boost i år. De gør dette ved at bevise, at de har fuld autoritet over deres spil. Vi kan tydeligt se, at de mislykkedes ved det. At købe ELO-boost fra BoostRoyal eller fra enhver anden professionel ELO-boost-udbyder, der fik en vis troværdighed, skader ikke brugerens konto, da det er umuligt at spore en persons konto til ELO-boost-aktiviteter. De professionelle websteder bruger alle VPN-beskyttelsestjenester, der sikrer ELO-boostens sikkerhed. I meddelelsen handler den næste del om de straffetyper, som brugeren kan få for ELO-boost-aktiviteter, der er total vrøvl, hvis vi tager den næste og den sjoveste del af den i betragtning. Under artiklen er der det mest opstemte spørgsmål fra en bruger, som vi skal undersøge nøje. Som en simpel sindet spiller han spørgsmålet: Hvordan vil systemet vide, at en konto ELO styrkes? Der svar fra Riot-administratorerne er sjove. Her er min favorit fra Riot Cluvie: Jeg tror, ​​at det at gå i detaljer her ville afsløre lidt for meget information bag vores detekteringsmetode. Når det er sagt, gennemgår vi omfattende revisioner for at sikre nøjagtighed og se på en række faktorer, ikke kun en eller to ting.
Et andet interessant svar kom fra DrCyanide, der fortæller, at systemet opdager forskellige spillere på kontoen ved deres i -spillevaner som f.eks. Flash på D eller F, låst kamera vs ulåst. Han siger også, at på grund af disse faktorer er systemet også i stand til at skabe et virtuelt fingeraftryk, som gør det muligt at registrere ELO-boostere. Den sjove ting med alt dette er, hvis jeg begynder at spille med Flash på D i stedet for F og sætter fuldt fokus i mit spil, og jeg kan ikke stoppe, indtil guld jeg fra bronze, som det skete med mig en gang i de første år af spillet, vil jeg blive forbudt for det? Bloggsporten er total ikke-fornuftig, kan jeg fortælle af erfaringerne. Der er en blogplads hvert år fra Riot for at skræmme ELO-boostere væk, men der er intet andet, de kan gøre imod det.

Her er linket, hvis du ikke har set det endnu: http: // boards. na.leagueoflegends.com/en/c/miscellaneous/jQLiEW6h-mmr-boosting-punishments-for-the-2015-season .